неділя, 8 лютого 2015 р.

ПРО МЕНЕ

Мої погляди на життя: 

 Для когось життя здається зеброю, а для мене – райдугою, адже кожен день виграє яскравими барвами.


Мій девіз: 
Візьми промінь світла 
І спрямуй його туди,
 
Де панує темрява...
 
Візьми усмішку
 
І подаруй її тому,
 
Хто так її потребує.
 
Візьми доброту
 
І яви її тому, хто сам
 
Не вміє віддавати.
 
Візьми віру
 
І віддай кожному,
 
Хто не має її.
 
Візьми любов
 
і неси її всьому світові.


Педагогічне кредо:
 "Для того, щоб досягти успіху в будь-якій справі, потрібно дотримуватися правила: важке слід зробити звичним, звичне стане легким, легке залишиться зробити прекрасним." 

Учитись важко, а учить ще важче, 

Але не мусиш зупинятись ти: 
Як учням віддаси усе найкраще, 
Той сам сягнеш нової висоти.

Професійна мета:


Життєвий досвід: 
  Народилася 06.10.1973 р. у селі Припруття 
Новоселицького району Чернівецької області.

Освіта:
Припрутська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Сорокське педагогічне училище
Філологічний факультет ЧНУ ім. Юрія Федьковича.

Професійна діяльність:
Працюю вчителем образотворчого мистецтва 
та художньої культури в НВК «Боянська гімназія»,
Новоселицького району Чернівецької області

Ліричний автопортрет
Як захожу в клас – радіє серце,
Адже щойно продзвенів дзвінок,
А ти бачиш як розумні, щирі діти
З посмішкою йдуть на твій урок.
Ти тоді нарешті розумієш,
Що живеш на світі не дарма,
Пророста добром усе, що ти посієш
Без дітей – учителя нема.
Коли йду у школу – знаю – там мене чекають,
І від того радісно стає,
Я тоді душею відчуваю
Вчитель – це покликання моє.

Майбутній учитель. Який він?
 Звичайно, найкращий!
 Він – красивий, привабливий, відкритий, з ним хочеться спілкуватися, ділитися думками, успіхами і невдачами, надіями і мріями.
Він – розумний. Знає все про все на світі. З ним завжди цікаво, бо він – веселий, кмітливий, грає на гітарі, гарно танцює, має чудове почуття гумору.
Він – креативний, завжди щось вигадує, придумує, шукає, відкриває. З ним в Карпати на лижах, з аквалангом до Чорного моря, на човні вниз по Дніпру до Хортиці, з рюкзаком по рідному краю – звична справа.
 Він – сучасний, модний, одягається зі смаком, некрикливо, елегантно; з комп’ютером на ти, вміє водити автомобіль, цікавиться футболом, займається боксом і пише вірші.
Він – справжній друг, надійний, вірний, на нього завжди можна покластися.
Він – вдячний син своїх батьків, люблячий, уважний.
Він – актор, досконало володіє своїм голосом, тілом. Завжди усміхнений, веселий, упевнений у собі, легко долає життєві труднощі. Цілеспрямований, наполегливий, вміє працювати красиво, вчить цьому інших, бо саме праця, за словами, Вольтера, позбавляє людину від трьох зол: від голоду, нудьги і злиднів.
Він – патріот, любить свою землю, рідну українську мову, живе у нього в серці і мамина пісня, і бабусина казка, і батькове слово, і дідусева наука.
Він любить красу – красу природи, красу людської душі, людських відносин, зберігає і примножує її.
Він – мрійник, в його планах змінити все на Землі на краще. А в його душі живе любов – любов до всього сущого на планеті, любов творча, життєстверджуюча.
Він – невиправний оптиміст, любить життя, бачить все краще навколо себе, радіє сонцю і квітам, вранішній росі і осінньому дощу, першим несміливим сніжинкам і весняній повені, співу соловейка на калині і куванню зозулі, кумканню жаб на вечірній зорі і шелест вітру у верховітті дерев, гудінню тролейбуса на міських вулицях і лунким крокам запізнілих пішоходів на вечірніх вулицях.
Він – чудовий фахівець у галузі педагогіки і психології, володіє мудрістю виховання, уміннями запалити дитячі душі нестримною жагою до знань, жагою пізнати таємниці навколишнього світу і себе, бажанням стати кращими, неповторними – справжніми Людьми, залишити після себе на землі на згадку нащадкам добрі діла і світлу пам’ять. Тактовний, ввічливий, сердечний, совісний, людяний – такий він завжди. У такого вчителя учні – найкращі, найталановитіші, бо він допомагає їм розпізнати і розвинути свої здібності, відкрити таланти, зберегти здоров`я – моральне і фізичне. І, звичайно, він – щасливий, адже тільки щасливий учитель може виховати щасливих учнів, які підуть далі його, у яких він потім буде вчитися.
Учительською стежкою іду…
Немов зірки, дитячі очі сяють.
Як хочеться їм дати доброту,
Відкрити світ, якого ще не знають…
Навчити вірі проб і помилок,
Щоб всі вони назавжди зрозуміли,
Що кожен день, що кожен новий крок
То є майбутнє віри, правди, сили!


1 коментар:

  1. Мистецтво... Воно зачаровує нас силою краси: краси звуків, краси почуттів, краси побаченого. І якщо вже зачарувало людину — то це навіки. Отака вона сила — сила мистецтва. Когось зачарувала таємнича, ніжна, трепетна музика, когось довершена картина, когось прекрасна книга, когось чарівний спів виконавця, а мене зачарувала Ваша праця...

    ВідповістиВидалити