понеділок, 9 лютого 2015 р.

Звіт про роботу ШМО художньо-естетичного циклу

   




Звіт
про роботу МО вчителів
художньо-естетичного циклу
на 2013-2014 н.р.








     Учитель є ключовою фігурою у вирішенні багатьох пріоритетних завдань суспільства. Саме вчитель стимулює інноваційний розвиток у соціальному житті, культурі; йому належить визначальна роль у творенні духовного і морального потенціали країни; він  готує нове покоління яка у найближчому майбутньому покликана забезпечити розвиток економіки, політики.
     Тому робота МО естетичних наук  у 2013-2014 році була спрямована на підвищення професійної майстерності педагогів.  МО вчителів естетичних наук   працювало над проблемою «Підвищення якості знань на основі впровадження сучасних технологій навчання, досягнень психолого-педагогічної науки». В основу роботи було покладено нормативні документи, постанови та рішення, накази Міністерства освіти та науки України.
   На початок навчального року до складу МО художньо-естетичного циклу  входило 8 вчителів. Із них має вищу категорію –3, І категорію – 1, категорію «спеціаліст» -   4, старший вчитель – 2.
Протягом року відбулися заплановані засідання МО. Засідання МО проводилися відповідно до плану. На засіданнях було опрацьовано офіційні документи МОН України, інші нормативні документи, обговорено методичні рекомендації щодо вивчення предметів поточному навчальному році. На засідання обговорювалися питання про вимоги до особистості сучасного вчителя, про зміст професійної культури  вчителя, про психолого-педагогічний зміст соціальної зрілості вчителя, про професійну позицію вчителя, про громадську компетентність педагога, де були запрошені практичний психолог та шкільний бібліотекар, які провели для членів МО огляд новинок методичної та психолого-педагогічної літератури.
     Кожен член МО вчителів художньо-естетичного циклу працював над втіленням в роботу самоосвітньої проблеми. Вчителі МО  були членами журі та організаційних комітетів на предметних олімпіадах.
     У період між засіданнями з учнями проводилися індивідуальні консультації, працювали предметні гуртки, члени МО підвищували свій професійний рівень шляхом самоосвіти опрацьовували фахову методичну літературу.
На уроках вчителі пробуджують інтерес до навчання, дають певну систему знань з кожного предмету. Результати їхньої праці відобразились на відкритих уроках:
·        Фізична культура, 9 клас – Легка атлетика
·        Основи здоров’я, 6 клас – Природа і здоров’я
·        Українознавство, 6 клас – Українська мова як оберіг історичної пам’яті народу
·        Художня культура, 11 клас – Мистецтво посередник між культурами
·        Захист Вітчизни, 10 клас – Тактична підготовка загального військового бою.
Також вчителі провели предметні тижні:
·        Тиждень безпеки руху та охорони здоров’я (Зварич В.Г.)
·        Тиждень туризму та спорту (Храб І.В.)
·        Тиждень етнографії (Бабій Д.Г.)
·        Тиждень збройних сил України (Гавка Г. Ст.)
·        Тиждень ввічливості (Нікорюк А. Ст.)
·        Тиждень «Ало, шукаємо таланти!» (Горда О.І. , Морар І.В.)
Вчителі методоб’єднання звітували про роботу в цьому навчальному році та виконання програм.
     Центральне місце в роботі вчителів займала позакласна робота, підготовка робіт для участі у шкільних та районих виставках та конкурсах (Космічні фантазії, Мирний космос, Конкурс малюнків присвяченний 200-річчю з дня народження Т.Г.Шевченка, Світ дитинства, Новорічна композиція), які мали за мету підвищення рівня інформаційної культури особистості, виховання духовної культури, формування в учнів гуманності, милосердя, доброти; виховання національних і загальнолюдських цінностей. Варто відмітити якість наступних позакласних заходів: духовна акція «Святий Миколай», вікторина «Етикет в питаннях та відповідях» Нікорюк А.С., «Таємниці природи», «8 Березня» Бабій Д.Г., «День туризму», спартакіада школярів «Шкіряний м’яч», «Легка атлетика» Храб І.В., «Знаємо правила дорожнього руху» Зварич В.Г., Спортивно-військові змагання «Я захисник вітчизни», «Зірниця»- Гавка Г.С., «Талант - це віра в себе, в свою силу» Горда О.І., «Світ музичних інструментів» -Морар І.В.
       На базі БДТ у нашій школі працює гурток «Художня вишивка» керівник
Бабій Д.Г. Гуртківці брали активну участь  у конкурсі «Тарасе мій» з вишиваною хрестиком роботою « Портрет Тараса Гр. Шевченка». Ця робота була виконана ученицею 11 класу Гавка Марія, яка отримала диплом від Департаменту освіти, молоді та спорту Чернівецької облдержадміністрації.
       Не менш важливу роль в роботі вчителів методоб’єднання займала наукова робота. 
Наукові роботи

п/п
Прізвище, ім’я, по батькові
Навчальний заклад
Клас
Секція
Тема роботи
Науковий керівник
1
Босович Ганна-Кароліна

НВК «Боянська гімназія»
10
Фольклористика
Хустка в народних обрядах та в побуті
Бабій Дора Георгіївна

Згідно рішення журі визнано переможця і нагороджено дипломом  І ступеня Босович Ганну-Кароліну на районому конкурсі, а також брала участь у обласному конкурсі.
Члени методоб’єднання протягом 2013-2014 н.р. працювали в напрямку забезпечення розвитку особистості дитини, цілеспрямованого вияву і розвитку здібностей, формування уміння і бажання вчитись, створення умов для самовираження учнів у всіх видах діяльності, які сприяють морально-естетичному розвитку, оволодінню основами здорового способу життя.
       Конкурс  всеукраїнської війсково-патріотичної  спортивної гри «Зірниця»
(І місце у районному конкурсі та ІV місце у обласному)
       Важливу роль у роботі МО художньо-естетичного циклу було оформлення та випуск газети «Калейдоскоп мистецтв». 
Результативність олімпіад та конкурсів
Предмет
Клас
ПІБ учня
II етап
III
етап
Примітки
Конкурс з
Українознавства
8
Миндреску Адіна
ІІІ місце


11
Миндреску Марія
ІІ місце


Трудове навчання
9
Свекла Михайло
ІІІ місце




Зірниця

8,9

І місце
ІV місце

Шкіряний м’яч
    7


     ІІ місце





Робота з розвитку кабінетної системи.

Матеріальна база кабінетів покращилася різними дидактичними матеріалами, таблицями, новинками методичної літератури.

1 коментар:

  1. Робота МО в минулому навчальному році дійсно була спрямована на підвищення професійної майстерності вчителя і розвиток творчих здібностей учнів...

    ВідповістиВидалити